Garantie op noodknoppen en accessoires
De producten van mijnSOS hebben een garantie van 12 maanden. Eén van de voorwaarden is wel dat u uw product op een normale manier gebruikt wordt. Schade door onderdompeling in water, afgebroken bandjes, gebroken schermen en andere schade door intensief gebruik vallen dus niet onder de garantie. Ook bij normaal gebruik zal na enige tijd de kwaliteit van bijvoorbeeld de horlogebandjes of de accu achteruitgaan. Daarom hanteren we een garantieperiode van 12 maanden.
Garantiegeval of niet, wij proberen bij een defect altijd zo snel mogelijk tot een goede oplossing te komen zodat u een tevreden klant blijft! U kunt ook zelf nieuwe onderdelen bestellen, zoals een kabel voor een SOS-knop of alarm horloge of bijvoorbeeld een horlogebandje.
Heeft u vragen over uw garantie of wilt u uw product laten repareren? Vul dan het retourformulier in of neem dan contact met ons op via verkoop@mijnsos.be of +3140-3113777.
Retour sturen voor reparatie
U kunt uw product retour sturen naar het volgende adres:
mijnSOS B.V.
Den Binnen 19
5674 TW Nuenen
Nederland
Gelieve de volgende gegevens mee te sturen:
- Het bestelnummer of factuurnummer van de betreffende bestelling
- Contactpersoon en contactgegevens
Voor een snellere en correcte afhandeling van uw retour, vul het retourformulier in.
Retourneren
Lees hier meer over ons retourbeleid
Wettelijke garantie
Onze garantieregeling overschrijft nooit uw wettelijke rechten als consument.