Garantie op noodknoppen en accessoires

De producten van mijnSOS hebben een garantie van 12 maanden. Eén van de voorwaarden is wel dat u uw product op een normale manier gebruikt wordt. Schade door onderdompeling in water, afgebroken bandjes, gebroken schermen en andere schade door intensief gebruik vallen dus niet onder de garantie. Ook bij normaal gebruik zal na enige tijd de kwaliteit van bijvoorbeeld de horlogebandjes of de accu achteruitgaan. Daarom hanteren we een garantieperiode van 12 maanden.

 

Garantiegeval of niet, wij proberen bij een defect altijd zo snel mogelijk tot een goede oplossing te komen zodat u een tevreden klant blijft! U kunt ook zelf nieuwe onderdelen bestellen, zoals een kabel voor een SOS-knop of alarm horloge of bijvoorbeeld een horlogebandje.

 

Heeft u vragen over uw garantie of wilt u uw product laten repareren? Vul dan het retourformulier in of neem dan contact met ons op via verkoop@mijnsos.be of +3140-3113777.


Retour sturen voor reparatie

U kunt uw product retour sturen naar het volgende adres:


mijnSOS B.V.

Den Binnen 19

5674 TW Nuenen

Nederland

 

Gelieve de volgende gegevens mee te sturen:
- Het bestelnummer of factuurnummer van de betreffende bestelling
- Contactpersoon en contactgegevens

Voor een snellere en correcte afhandeling van uw retour, vul het retourformulier in.

 

Retourneren

Lees hier meer over ons retourbeleid

 

Wettelijke garantie
Onze garantieregeling overschrijft nooit uw wettelijke rechten als consument.